lauantai 28. huhtikuuta 2018

Kaapin kätköistä ja vähän uuttakin

Tyttäreni on innostunut askartelemaan ja lupasin hänelle vähän askartelutarvikkeita, minulla niitä kun riittää. Samalla kävin läpi omia kaappejani ja löysin kasan käyttämättömiä villasukkia. Nämä on joskus tehty myyjäisiin ja sieltä jääneet yli. En ole nyt useampaan vuoteen missään käynyt myymässä tuotteitani ja päätin ottaa nämä itselleni. Molemmat sukat on kyllä pikkasen liian isot, minulla kun on todella pieni jalka. Mutta kyllä nämä kotisukiksi kelpaavat.



Itse asiassa noita alempia polvisukkia olen käyttänyt puutarhahommissa saappaiden alla. Ihanan lämpimät sukat. Ei vaan meinaa täysin pysyä jalassa. :)


Samaan aikaan olen neulomassa itselleni jo uusia polvisukkia. Olen nyt hurahtanut kirjoneuleisiin ihan kokonaan. Kokeilussa on tehdä Sinikan sydänsukat, joiden ohjee löytyy Novitan sivuilta. Saa nähdä millaiset noista sukista sitten lopulta tulee, kun lankana on valkoinen, oranssi ja monivärinen lanka. Mutta eiköhän nekin kelpaa ainakin kotisukiksi tai puutarhahommiin jos ei muuten kehtaa käyttää. Kuten jäljestä näkyy niin ihan aloittelija olen vielä kirjoneuleessa. Olen huomannut, että etenkin kirjoneuletta tehdessä kannattaa samaan aikaan tehdä kaksi sukkaa niin muistaa mikä kuvio on missäkin kohtaa.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.